.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس دانشگاه پیام نور مازندران :
70 درصد قبول شدگان استخدامی‌ها از دانشگاه پیام‌نور هستند
شمال نیوز : زئیس دانشگاه پیام نور مازندران با ارائه آماری به آخرین وضعیت دانشگاه پیام نور مازندران پرداخت و در پایان فیصل حسنی معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور به سوالات مطروحه اصحاب رسانه پاسخ گفت.....

شمال نیوز : نشست خبری دکتر فیصل حسنی، در سالن کنفرانس دانشگاه پیام‌نور مازندران با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد. در ابتدای این نشست دکتر حسین برزگر مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور در سخنانی کوتاه اهداف این نشست را بیان کرد.

در ادامه دکتر اسدا... دیوسالار زئیس دانشگاه پیام نور مازندران با ارائه آماری به آخرین وضعیت دانشگاه پیام نور مازندران پرداخت و در پایان فیصل حسنی معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور به سوالات مطروحه اصحاب رسانه پاسخ گفت.

دکتر دیوسالار: 70 درصد قبول شدگان استخدامی‌ها از دانشگاه پیام‌نور هستند

دکتر دیوسالار، با اعلام اینکه دانشگاه پیام‌نور مازندران با 18 مرکز و واحد بالغ بر 20 هزار دانشجو در سطح استان دارد، افزود: عملکرد دانشگاه پیام‌نور در عرصه‌های مختلف قابل قبول بوده و بر اساس استانداردها و مطابق با برنامه‌های دولت است.

وی، تصریح کرد: در برگزاری همایش‌ها و مسابقات علمی توفیقاتی داشتیم که امیدواریم این روند ادامه یابد. سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران، با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور جزو 13 دانشگاه برتر کشور است، گفت: در آزمون های استخدامی‌ بیش از 70 درصد قبول شدگان از دانشگاه پیام‌نور هستند.

دکتر دیوسالار ادامه داد: دانشجویان ما 64 طرح اختراع داشتند که برخی از آن‌ها در کشورهایی چون آلمان مقام آوردند.

افتتاح یکصد پروژه عمرانی دانشگاه‌ه پیام نور در دهه‌فجر امسال

دکتر فیصل حسنی معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور، در ابتدای سخنان خود با ارائه آماری، بیان کرد: دانشگاه پیام‌نور کشور 700 هزار دانشجو در 500 مرکز و واحد دانشگاهی دارد که 8 هزار کارمند و 4 هزار هیات علمی به امورات علمی و اداری آن رسیدگی می‌کنند.

وی، با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور، بزرگترین دانشگاه خاورمیانه است، افزود: بیشترین آزمایشگاه‌های کشور را در اختیار داریم و تجهیزات دانشگاه های ما در حد دانشجویان دکترا هست که چنین تجهیزاتی حتی در دانشگاه‌های دولتی نیز یافت نمی‌شوند.

معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور افزود: جمعا 400 پروژه نیمه‌تمام در دانشگاه های پیام نور سراسر کشور داریم که در دهه فجر سال گذشته 57 پروژه و در هفته دولت امسال 61 پروژه را به بهره برداری رساندیم. بنا داریم در دهه فجر امسال یکصد پروژه دیگر را افتتاح کنیم و مابقی را طی 2 سال آینده به تکمیل کنیم که برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه پیام نور به 280 میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم.

دکتر حسنی، با بیان اینکه سهم مازندران از پروژه‌های نیمه‌تمام 4 پروژه هست، گفت: پروژه ساختمان 15 خرداد دانشگاه پیام نور ساری  برای تکمیل نیاز به 2 میلیارد تومان بودجه دارد که تامین شد و تا دهه فجر امسال تکمیل می‌شود.

وی، با اظهار اینکه دانشگاه پیام‌نور دانشگاه مستضعفان است، افزود: این دانشگاه از بین دانشگاه‌های کشور کمترین مبلغ شهریه را دریافت می‌کند. مبلغ شهریه ثابت ما 148 هزار تومان است و شهریه متغیر هر واحد ده درصد شهریه ثابت است که جمعا یک دانشجو در یک ترم برای 15 واحد به طور میانگین بین 300 تا 400 هزار تومان شهریه پرداخت می کند. معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور، تصریح کرد: برای دانشجویان متقاضی وام نیز اعتباراتی با بهره 3درصد از بانک‌های صادرات و تجارت در نظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه بیش از سه هزار دانشجوی دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی تحصیل می‌کنند، افزود: مجوز ۲۰۰ رشته الکترونیکی را در کشور اخذ کردیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.